ورزش سلامتی نشاط ورزش باعث پیشرفت می شود ورزش اخبار ها همه اینجاست

ورزش اخبارفقط با ما ورزش ورزش ورزش

این وبلاگ تمام اخبار را به صورت سریع به شما ارائه می دهد ورزش سلامتی و نشاط شعارماستبا ورزش به سلامتی می رسید ورزش ورزش ورزش همه این جاست'''ورزش!!!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۳۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

C 2015: معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج - پرچمدار‌های سامسونگ در سال 2015


تاریخ : 1393/12/17

شرکت سامسونگ الکترونیکس در روز دوشنبه 2 مارس 2015 (11 اسفند 1393) طی مراسمی که در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون اسپانیا برگزار شد، از دو پرچمدار جدید خود به نام‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge رونمایی کرد.

جی کی شین (JK Shin)، مدیر‌عامل و رییس بخش IT و ارتباطات موبایلی سامسونگ در این رابطه می‌گوید: «با عرضه این دو پرچمدار جدید، این سامسونگ است که گام‌های بعدیِ عرصه ارتباطات را جهت‌دهی کرده و در کنار آن استاندارد جدیدی را برای بازار جهانی موبایل تعیین می‌کند.» ناگفته نماند که این دو گوشی زمانی معرفی می‌شوند که سامسونگ با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، چرا که از یک سو با مدل‌های اخیر آیفون اپل رقابت داشته و از طرف دیگر با انبوهی از سازندگان گوشی‌های ارزان قیمت چینی -- مانند لنوو، شائومی و هواوی -- مواجه بوده و سعی می‌کند تا مشتریان خود را تا حد امکان حفظ کند.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

معرفی همزمان این دو محصول جدید -- که بسیار به هم شبیه هستند -- تداعی کننده معرفی دو محصول مشابه Galaxy Note 4 و Galaxy Note Edge در سپتامبر سال گذشته است. البته نکته قابل توجه آن است که این دو دستگاه در بسیاری از موارد با گوشی‌های قبلی سامسونگ متفاوت هستند، از جمله جنس بدنه، نوع باتری، چیپست، نحوه شارژ شدن، امکانات امنیتی و ... .

:Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6

 

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

بدنه این دو گوشی -- برخلاف اغلب گوشی‌های سامسونگ که از پلاستیک تشکیل می‌شد -- این بار از فلز و شیشه ساخته شده است. شاسی گوشی آلیاژی از آلومینیوم مات بوده و در ساخت بدنه گوشی، در جلو و عقب، از Gorilla Glass 4 استفاده شده است. ساختار شیشه‌ای بدنه در پشت، نور و رنگ را به زیبایی منعکس می‌کند. البته به‌اعتقاد برخی کارشناسان این بازتاب نور گاهی اوقات آزاردهنده بوده و شیشه به‌کار‌رفته در پشت باعث می‌شود که کمترین اثر انگشت بر روی بدنه باقی بماند. ولی دیگر کارشناسان بر این باورند که این ساختار جدید و جنبه‌های زیباشناسی آن موجب شده که این دو گوشی با 5 نسل از گلکسی‌های پلاستیکی قبل از خود کاملا متفاوت جلوه کنند. البته ناگفته نماند که سامسونگ برای اولین بار نیست که در بدنه از فلز استفاده می‌کند؛ دستگاه‌هایی چون Note 4 ،Galaxy Alpha ،Galaxy A5 و A3 همگی با شاسی فلزی تولید شدند.

گلکسی اس6 و اس6 اِج، از صفحه نمایش 5.1 اینچی بهره می‌برند که سایز مناسبی برای این دو گوشی به نظر می‌رسد، چون اندازه بزرگترِ صفحه نمایش، دستگاه را همردیف فبلت‌ها قرار می‌دهد و این کمپانی Galaxy Note 4 را با اندازه صفحه 5.7 اینچ به عنوان پیشنهاد اصلی خود برای مشتریانی که خواهان فبلت هستند ارائه کرده است.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

صفحه نمایش این دو گوشی از تکنولوژی Super AMOLED بهره می‌برد و پوشش محافظ آن Corning Gorilla Glass 4 بوده و با برخورداری از رزولوشن QHD (برابر 2560 × 1440 پیکسل) و تراکم پیکسلی حدود ppi 577 در نوع خود بی‌نظیر است. البته باید متذکر شد که سامسونگ قبلا گوشی Galaxy S5 LTE-A را با تراکم پیکسلی ppi 577 به طور اختصاصی برای بازار کره جنوبی عرضه کرده بود، ولی طبق اظهارات سخنگوی این کمپانی در سال گذشته، سامسونگ تمایلی برای عرضه جهانی این گوشی از خود نشان نداد.

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

اما سوالی که در رابطه با این تراکم پیکسلی بالا ذهن را درگیر می‌کند این است که آیا چشم انسان قادر است این تراکم بالا را تشخیص داده و در قیاس با تراکم‌های پایین‌تر، بین آنها تمایز قایل شود؟ سوال دیگر اینکه آیا رزولوشن بالاتر -- باتوجه به تاثیری که بر عمر باتری خواهد گذاشت -- ارزش به کارگیری را دارد؟

هم‌چنین سامسونگ مدعی شده درجه بالای درخشندگی صفحه نمایش این دو اسمارت‌فون -- که معادل 600 کاندلا بر متر مربع است -- موجب می‌شود که کاربر در فضای بیرون و زیر نور آفتاب بتواند به راحتی با گوشی کار کند.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6

یکی از تفاوت‌های آشکار این دو گوشی، انحنای صفحه نمایش Galaxy S6 edge به طرفین دستگاه است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. البته این انحنا به جز زیبایی، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ با قرار دادن دستگاه بر روی حالت شب (Night Mode) شاهد نور ملایمی هستیم که لبه صفحه نمایش را روشن کرده و ساعت را نشان می‌دهد. به علاوه نوتیفیکیشن‌های مربوط به ایمیل، پیامک و تماس‌ نیز در این قسمت قابل مشاهده هستند، به طوریکه حتی بیشتر متن پیام نیز در لبه گوشی به نمایش در می‌آید. یکی دیگر از کاربرد‌های جالب این قسمت به شکل زیر است: کاربر می‌تواند برای 5 نفر از مخاطبانش، 5 رنگ مختلف انتخاب کند. حال در صورتی که هر یک از این 5 مخاطب تماس گرفته یا پیامک دهند، لبه صفحه نمایش به رنگ آن مخاطب درمی‌آید. البته کاربرد این ویژگی زمانی خود را نشان می‌دهد که گوشی به شکل وارونه بر روی سطحی مثل میز قرار داشته باشد.

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

سامسونگ برای حافظه داخلی S6 و S6 edge سه گزینه 32، 64 و 128 گیگابایتی را در نظر گرفته است؛ ولی برخلاف اکثر گوشی‌های سامسونگ این دو اسمارت‌فون فاقد اسلات کارت حافظه هستند. قاعدتا اختصاص حجم زیادی از حافظه داخلی به این دو گوشی به همین دلیل است. نکته قابل توجه درباره حافظه این دو دستگاه، استفاده سامسونگ از فناوری UFS 2.0 است که سرعت حافظه را افزایش خواهد داد. RAM هر دو دستگاه نیز 3 گیگابایتی و از نوع DDR4 است. گفتنی است با توجه به گرایش روزافزون کاربران به سمت ذخیره سازی ابری (cloud storage) سامسونگ در نظر دارد امکان استفاده از 115 گیگا بایت فضای Microsoft One Drive را به مدت دو سال برای کاربران رایگان کند.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

باوجود اینکه اکثر رقبای سامسونگ (به جز اپل) از چیپست Snapdragon 810 کوالکوم استفاده می‌کنند و علی‌رغم همکاری چندین ساله بین سامسونگ و کوالکوم، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته در ابتدای سال جدید هر دو پرچمدار خود را با چیپست بومی خود به نام اکسی‌نوز 7420 تولید کند. این چیپست 8 هسته‌ای -- که اولین چیپست 14 نانومتری با پلتفرم 64 بیتی در دنیا محسوب می‌شود -- مشتمل بر 4 هسته پردازشی 1.5 گیگاهرتزی Cortex A53 و 4 هسته پردازشی 2.1 گیگاهرتزی Cortex A57 است. در گزارش اصلی سامسونگ، صحبتی از GPU این دو گوشی به میان نیامده، ولی سایت gsmarena پردازشگر گرافیکی این دو دستگاه را Mali-T760 اعلام کرده است.

در Galaxy S6 و S6 edge، دوربین اصلی و دوربین جلو به ترتیب از رزولوشن‌های 16 و 5 مگاپیکسل برخوردارند. لنز‌هایی به همراه دیافراگم با ضریب اف 1.9 و سنسور‌هایی با رزولوشن‌ بالا باعث بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده -- حتی در نور کم -- می‌شوند. بنابر گفته برخی از منابع سامسونگ این بار از سنسور‌های IMX240 سونی در دوربین اسمارت‌فون‌های خود کمک گرفته است. امکانات دیگر از قبیل تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا (HRD)، تثبیت تصویر نوری هوشمند (smart optical image stabilization) و تشخیص تعادل رنگ سفید، کار با دوربین این گوشی‌ها را بسیار جذاب‌تر و حرفه‌ای تر می‌کند. هم‌چنین با استفاده از فیچر راه‌اندازی سریع (quick launch) می‌توانید تنها با دابل کلیک بر روی دکمه home، ظرف 0.7 ثانیه به محیط دوربین وارد شوید. از دیگر نکات جالب دوربین فلش LED در پشت آن است که می‌تواند به عنوان سنسوری برای اندازه‌گیری ضربان قلب نیز به‌کار رود. البته لازم به ذکر است که دوربین پشت کمی از بدنه بیرون زده و ممکن است مورد پسند بعضی مشتریان قرار نگیرد.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

سیستم عامل هر دو دستگاه اندروید لالی‌پاپ است و در کنار آن شاهد وجود رابط کاربری بومی سامسونگ به نام TouchWiz نیز هستیم. نکته قابل تاملی که در قسمت نرم‌افزاری این دو گوشی به چشم می‌خورد، تغییر رویه سامسونگ در تحمیل کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرضِ خود به مشتریان است. البته سامسونگ تعداد محدودی از اپلیکیشن‌های خود را به صورت پیش‌فرض در این گوشی‌ها گنجانده، ازجمله Milk Music ، Milk Video و S Health که مشخصا در پاسخ به اپلیکیشن‌های iTunes Store و Apple Health تولید شده‌اند. درنهایت از S Vioce، دستیار صوتی سامسونگ، هم نباید غافل شد.

باتری این دو گوشی از نوع non-removable بوده و توسط کاربر قابل تعویض نیست. ظرفیت باتری‌های Galaxy S6 و S6 edge به ترتیب 2550 و 2600 میلی آمپر است. ظاهرا این باتری‌ها نسبت به باتری گلکسی اس 5 (با ظرفیت 2800 میلی آمپر) ضعیفتر به نظر می‌رسند، ولی سامسونگ مدعی شده کاهش ظرفیت این باتری‌ها نه تنها عمر آنها را کمتر نکرده، بلکه به دلیل وجود اندروید لالی‌پاپ و چیپست بومی Exynos، عمر باتری افزایش نیز داشته است. به‌علاوه باتری با ظرفیت کمتر و از نوع non-removable موجب شده تا ضخامت دستگاه نیز کاهش پیدا کند، به طوریکه Galaxy S6 و S6 edge به ترتیب با ضخامت‌های 6.8 و 7 میلی‌متر جزو اسمارت‌فون‌های باریک محسوب می‌شوند.

این دو دستگاه از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بهره برده و با تمام پَد‌های بی‌سیم موجود در بازار که از استاندارد‌های PMA و WPC پشتیبانی کنند، سازگار هستند. با شارژ بی‌سیم می‌توانید با نیم ساعت شارژ کردن، باتری را به 20 درصد شارژ برسانید. هم‌چنین شارژ کردن توسط شارژر سیمی نیز نسبت به Galaxy S5 بهتر شده به طوریکه تنها با 10 دقیقه شارژ کردن می‌توان به مدت 4 ساعت از گوشی استفاده کرد. البته سامسونگ دقیقا ذکر نکرده چه کاری با گوشی در این مدت می‌توان انجام داد، چون بسته به نوع کاری که از گوشی می‌کشید، میزان مصرف باتری متفاوت خواهد بود.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

به گفته سامسونگ، سرویس پرداخت موبایلی جدید این کمپانی به نام Samsung Pay در نیمه دوم سال جاری میلادی فعلا در کشور آمریکا بر روی این دو گوشی راه‌اندازی می‌شود. این سامانه با امکانات امنیتی سامسونگ ازجمله KNOX، اسکن اثر انگشت و tokenization (شیوه‌ای از رمزنگاری) محافظت شده و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده پرداخت‌های خود را انجام دهند. هم‌چنین Samsung Pay علاوه بر NFC با تکنولوژی جدید MST (انتقال ایمن مغناطیسی = Magnetic Secure Transmission) نیز سازگار است. ناگفته نماند که Samsung Pay می‌تواند رقیبی جدی برای Apple Pay به شمار رود.


محمد اکبری

C 2015: معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج - پرچمدار‌های سامسونگ در سال 2015


تاریخ : 1393/12/17

شرکت سامسونگ الکترونیکس در روز دوشنبه 2 مارس 2015 (11 اسفند 1393) طی مراسمی که در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون اسپانیا برگزار شد، از دو پرچمدار جدید خود به نام‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge رونمایی کرد.

جی کی شین (JK Shin)، مدیر‌عامل و رییس بخش IT و ارتباطات موبایلی سامسونگ در این رابطه می‌گوید: «با عرضه این دو پرچمدار جدید، این سامسونگ است که گام‌های بعدیِ عرصه ارتباطات را جهت‌دهی کرده و در کنار آن استاندارد جدیدی را برای بازار جهانی موبایل تعیین می‌کند.» ناگفته نماند که این دو گوشی زمانی معرفی می‌شوند که سامسونگ با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، چرا که از یک سو با مدل‌های اخیر آیفون اپل رقابت داشته و از طرف دیگر با انبوهی از سازندگان گوشی‌های ارزان قیمت چینی -- مانند لنوو، شائومی و هواوی -- مواجه بوده و سعی می‌کند تا مشتریان خود را تا حد امکان حفظ کند.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

معرفی همزمان این دو محصول جدید -- که بسیار به هم شبیه هستند -- تداعی کننده معرفی دو محصول مشابه Galaxy Note 4 و Galaxy Note Edge در سپتامبر سال گذشته است. البته نکته قابل توجه آن است که این دو دستگاه در بسیاری از موارد با گوشی‌های قبلی سامسونگ متفاوت هستند، از جمله جنس بدنه، نوع باتری، چیپست، نحوه شارژ شدن، امکانات امنیتی و ... .

:Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6

 

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

بدنه این دو گوشی -- برخلاف اغلب گوشی‌های سامسونگ که از پلاستیک تشکیل می‌شد -- این بار از فلز و شیشه ساخته شده است. شاسی گوشی آلیاژی از آلومینیوم مات بوده و در ساخت بدنه گوشی، در جلو و عقب، از Gorilla Glass 4 استفاده شده است. ساختار شیشه‌ای بدنه در پشت، نور و رنگ را به زیبایی منعکس می‌کند. البته به‌اعتقاد برخی کارشناسان این بازتاب نور گاهی اوقات آزاردهنده بوده و شیشه به‌کار‌رفته در پشت باعث می‌شود که کمترین اثر انگشت بر روی بدنه باقی بماند. ولی دیگر کارشناسان بر این باورند که این ساختار جدید و جنبه‌های زیباشناسی آن موجب شده که این دو گوشی با 5 نسل از گلکسی‌های پلاستیکی قبل از خود کاملا متفاوت جلوه کنند. البته ناگفته نماند که سامسونگ برای اولین بار نیست که در بدنه از فلز استفاده می‌کند؛ دستگاه‌هایی چون Note 4 ،Galaxy Alpha ،Galaxy A5 و A3 همگی با شاسی فلزی تولید شدند.

گلکسی اس6 و اس6 اِج، از صفحه نمایش 5.1 اینچی بهره می‌برند که سایز مناسبی برای این دو گوشی به نظر می‌رسد، چون اندازه بزرگترِ صفحه نمایش، دستگاه را همردیف فبلت‌ها قرار می‌دهد و این کمپانی Galaxy Note 4 را با اندازه صفحه 5.7 اینچ به عنوان پیشنهاد اصلی خود برای مشتریانی که خواهان فبلت هستند ارائه کرده است.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

صفحه نمایش این دو گوشی از تکنولوژی Super AMOLED بهره می‌برد و پوشش محافظ آن Corning Gorilla Glass 4 بوده و با برخورداری از رزولوشن QHD (برابر 2560 × 1440 پیکسل) و تراکم پیکسلی حدود ppi 577 در نوع خود بی‌نظیر است. البته باید متذکر شد که سامسونگ قبلا گوشی Galaxy S5 LTE-A را با تراکم پیکسلی ppi 577 به طور اختصاصی برای بازار کره جنوبی عرضه کرده بود، ولی طبق اظهارات سخنگوی این کمپانی در سال گذشته، سامسونگ تمایلی برای عرضه جهانی این گوشی از خود نشان نداد.

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

اما سوالی که در رابطه با این تراکم پیکسلی بالا ذهن را درگیر می‌کند این است که آیا چشم انسان قادر است این تراکم بالا را تشخیص داده و در قیاس با تراکم‌های پایین‌تر، بین آنها تمایز قایل شود؟ سوال دیگر اینکه آیا رزولوشن بالاتر -- باتوجه به تاثیری که بر عمر باتری خواهد گذاشت -- ارزش به کارگیری را دارد؟

هم‌چنین سامسونگ مدعی شده درجه بالای درخشندگی صفحه نمایش این دو اسمارت‌فون -- که معادل 600 کاندلا بر متر مربع است -- موجب می‌شود که کاربر در فضای بیرون و زیر نور آفتاب بتواند به راحتی با گوشی کار کند.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6

یکی از تفاوت‌های آشکار این دو گوشی، انحنای صفحه نمایش Galaxy S6 edge به طرفین دستگاه است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. البته این انحنا به جز زیبایی، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ با قرار دادن دستگاه بر روی حالت شب (Night Mode) شاهد نور ملایمی هستیم که لبه صفحه نمایش را روشن کرده و ساعت را نشان می‌دهد. به علاوه نوتیفیکیشن‌های مربوط به ایمیل، پیامک و تماس‌ نیز در این قسمت قابل مشاهده هستند، به طوریکه حتی بیشتر متن پیام نیز در لبه گوشی به نمایش در می‌آید. یکی دیگر از کاربرد‌های جالب این قسمت به شکل زیر است: کاربر می‌تواند برای 5 نفر از مخاطبانش، 5 رنگ مختلف انتخاب کند. حال در صورتی که هر یک از این 5 مخاطب تماس گرفته یا پیامک دهند، لبه صفحه نمایش به رنگ آن مخاطب درمی‌آید. البته کاربرد این ویژگی زمانی خود را نشان می‌دهد که گوشی به شکل وارونه بر روی سطحی مثل میز قرار داشته باشد.

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

سامسونگ برای حافظه داخلی S6 و S6 edge سه گزینه 32، 64 و 128 گیگابایتی را در نظر گرفته است؛ ولی برخلاف اکثر گوشی‌های سامسونگ این دو اسمارت‌فون فاقد اسلات کارت حافظه هستند. قاعدتا اختصاص حجم زیادی از حافظه داخلی به این دو گوشی به همین دلیل است. نکته قابل توجه درباره حافظه این دو دستگاه، استفاده سامسونگ از فناوری UFS 2.0 است که سرعت حافظه را افزایش خواهد داد. RAM هر دو دستگاه نیز 3 گیگابایتی و از نوع DDR4 است. گفتنی است با توجه به گرایش روزافزون کاربران به سمت ذخیره سازی ابری (cloud storage) سامسونگ در نظر دارد امکان استفاده از 115 گیگا بایت فضای Microsoft One Drive را به مدت دو سال برای کاربران رایگان کند.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

باوجود اینکه اکثر رقبای سامسونگ (به جز اپل) از چیپست Snapdragon 810 کوالکوم استفاده می‌کنند و علی‌رغم همکاری چندین ساله بین سامسونگ و کوالکوم، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته در ابتدای سال جدید هر دو پرچمدار خود را با چیپست بومی خود به نام اکسی‌نوز 7420 تولید کند. این چیپست 8 هسته‌ای -- که اولین چیپست 14 نانومتری با پلتفرم 64 بیتی در دنیا محسوب می‌شود -- مشتمل بر 4 هسته پردازشی 1.5 گیگاهرتزی Cortex A53 و 4 هسته پردازشی 2.1 گیگاهرتزی Cortex A57 است. در گزارش اصلی سامسونگ، صحبتی از GPU این دو گوشی به میان نیامده، ولی سایت gsmarena پردازشگر گرافیکی این دو دستگاه را Mali-T760 اعلام کرده است.

در Galaxy S6 و S6 edge، دوربین اصلی و دوربین جلو به ترتیب از رزولوشن‌های 16 و 5 مگاپیکسل برخوردارند. لنز‌هایی به همراه دیافراگم با ضریب اف 1.9 و سنسور‌هایی با رزولوشن‌ بالا باعث بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده -- حتی در نور کم -- می‌شوند. بنابر گفته برخی از منابع سامسونگ این بار از سنسور‌های IMX240 سونی در دوربین اسمارت‌فون‌های خود کمک گرفته است. امکانات دیگر از قبیل تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا (HRD)، تثبیت تصویر نوری هوشمند (smart optical image stabilization) و تشخیص تعادل رنگ سفید، کار با دوربین این گوشی‌ها را بسیار جذاب‌تر و حرفه‌ای تر می‌کند. هم‌چنین با استفاده از فیچر راه‌اندازی سریع (quick launch) می‌توانید تنها با دابل کلیک بر روی دکمه home، ظرف 0.7 ثانیه به محیط دوربین وارد شوید. از دیگر نکات جالب دوربین فلش LED در پشت آن است که می‌تواند به عنوان سنسوری برای اندازه‌گیری ضربان قلب نیز به‌کار رود. البته لازم به ذکر است که دوربین پشت کمی از بدنه بیرون زده و ممکن است مورد پسند بعضی مشتریان قرار نگیرد.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

سیستم عامل هر دو دستگاه اندروید لالی‌پاپ است و در کنار آن شاهد وجود رابط کاربری بومی سامسونگ به نام TouchWiz نیز هستیم. نکته قابل تاملی که در قسمت نرم‌افزاری این دو گوشی به چشم می‌خورد، تغییر رویه سامسونگ در تحمیل کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرضِ خود به مشتریان است. البته سامسونگ تعداد محدودی از اپلیکیشن‌های خود را به صورت پیش‌فرض در این گوشی‌ها گنجانده، ازجمله Milk Music ، Milk Video و S Health که مشخصا در پاسخ به اپلیکیشن‌های iTunes Store و Apple Health تولید شده‌اند. درنهایت از S Vioce، دستیار صوتی سامسونگ، هم نباید غافل شد.

باتری این دو گوشی از نوع non-removable بوده و توسط کاربر قابل تعویض نیست. ظرفیت باتری‌های Galaxy S6 و S6 edge به ترتیب 2550 و 2600 میلی آمپر است. ظاهرا این باتری‌ها نسبت به باتری گلکسی اس 5 (با ظرفیت 2800 میلی آمپر) ضعیفتر به نظر می‌رسند، ولی سامسونگ مدعی شده کاهش ظرفیت این باتری‌ها نه تنها عمر آنها را کمتر نکرده، بلکه به دلیل وجود اندروید لالی‌پاپ و چیپست بومی Exynos، عمر باتری افزایش نیز داشته است. به‌علاوه باتری با ظرفیت کمتر و از نوع non-removable موجب شده تا ضخامت دستگاه نیز کاهش پیدا کند، به طوریکه Galaxy S6 و S6 edge به ترتیب با ضخامت‌های 6.8 و 7 میلی‌متر جزو اسمارت‌فون‌های باریک محسوب می‌شوند.

این دو دستگاه از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بهره برده و با تمام پَد‌های بی‌سیم موجود در بازار که از استاندارد‌های PMA و WPC پشتیبانی کنند، سازگار هستند. با شارژ بی‌سیم می‌توانید با نیم ساعت شارژ کردن، باتری را به 20 درصد شارژ برسانید. هم‌چنین شارژ کردن توسط شارژر سیمی نیز نسبت به Galaxy S5 بهتر شده به طوریکه تنها با 10 دقیقه شارژ کردن می‌توان به مدت 4 ساعت از گوشی استفاده کرد. البته سامسونگ دقیقا ذکر نکرده چه کاری با گوشی در این مدت می‌توان انجام داد، چون بسته به نوع کاری که از گوشی می‌کشید، میزان مصرف باتری متفاوت خواهد بود.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

به گفته سامسونگ، سرویس پرداخت موبایلی جدید این کمپانی به نام Samsung Pay در نیمه دوم سال جاری میلادی فعلا در کشور آمریکا بر روی این دو گوشی راه‌اندازی می‌شود. این سامانه با امکانات امنیتی سامسونگ ازجمله KNOX، اسکن اثر انگشت و tokenization (شیوه‌ای از رمزنگاری) محافظت شده و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده پرداخت‌های خود را انجام دهند. هم‌چنین Samsung Pay علاوه بر NFC با تکنولوژی جدید MST (انتقال ایمن مغناطیسی = Magnetic Secure Transmission) نیز سازگار است. ناگفته نماند که Samsung Pay می‌تواند رقیبی جدی برای Apple Pay به شمار رود.


محمد اکبری

C 2015: معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج - پرچمدار‌های سامسونگ در سال 2015


تاریخ : 1393/12/17

شرکت سامسونگ الکترونیکس در روز دوشنبه 2 مارس 2015 (11 اسفند 1393) طی مراسمی که در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون اسپانیا برگزار شد، از دو پرچمدار جدید خود به نام‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge رونمایی کرد.

جی کی شین (JK Shin)، مدیر‌عامل و رییس بخش IT و ارتباطات موبایلی سامسونگ در این رابطه می‌گوید: «با عرضه این دو پرچمدار جدید، این سامسونگ است که گام‌های بعدیِ عرصه ارتباطات را جهت‌دهی کرده و در کنار آن استاندارد جدیدی را برای بازار جهانی موبایل تعیین می‌کند.» ناگفته نماند که این دو گوشی زمانی معرفی می‌شوند که سامسونگ با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، چرا که از یک سو با مدل‌های اخیر آیفون اپل رقابت داشته و از طرف دیگر با انبوهی از سازندگان گوشی‌های ارزان قیمت چینی -- مانند لنوو، شائومی و هواوی -- مواجه بوده و سعی می‌کند تا مشتریان خود را تا حد امکان حفظ کند.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

معرفی همزمان این دو محصول جدید -- که بسیار به هم شبیه هستند -- تداعی کننده معرفی دو محصول مشابه Galaxy Note 4 و Galaxy Note Edge در سپتامبر سال گذشته است. البته نکته قابل توجه آن است که این دو دستگاه در بسیاری از موارد با گوشی‌های قبلی سامسونگ متفاوت هستند، از جمله جنس بدنه، نوع باتری، چیپست، نحوه شارژ شدن، امکانات امنیتی و ... .

:Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6

 

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

بدنه این دو گوشی -- برخلاف اغلب گوشی‌های سامسونگ که از پلاستیک تشکیل می‌شد -- این بار از فلز و شیشه ساخته شده است. شاسی گوشی آلیاژی از آلومینیوم مات بوده و در ساخت بدنه گوشی، در جلو و عقب، از Gorilla Glass 4 استفاده شده است. ساختار شیشه‌ای بدنه در پشت، نور و رنگ را به زیبایی منعکس می‌کند. البته به‌اعتقاد برخی کارشناسان این بازتاب نور گاهی اوقات آزاردهنده بوده و شیشه به‌کار‌رفته در پشت باعث می‌شود که کمترین اثر انگشت بر روی بدنه باقی بماند. ولی دیگر کارشناسان بر این باورند که این ساختار جدید و جنبه‌های زیباشناسی آن موجب شده که این دو گوشی با 5 نسل از گلکسی‌های پلاستیکی قبل از خود کاملا متفاوت جلوه کنند. البته ناگفته نماند که سامسونگ برای اولین بار نیست که در بدنه از فلز استفاده می‌کند؛ دستگاه‌هایی چون Note 4 ،Galaxy Alpha ،Galaxy A5 و A3 همگی با شاسی فلزی تولید شدند.

گلکسی اس6 و اس6 اِج، از صفحه نمایش 5.1 اینچی بهره می‌برند که سایز مناسبی برای این دو گوشی به نظر می‌رسد، چون اندازه بزرگترِ صفحه نمایش، دستگاه را همردیف فبلت‌ها قرار می‌دهد و این کمپانی Galaxy Note 4 را با اندازه صفحه 5.7 اینچ به عنوان پیشنهاد اصلی خود برای مشتریانی که خواهان فبلت هستند ارائه کرده است.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

صفحه نمایش این دو گوشی از تکنولوژی Super AMOLED بهره می‌برد و پوشش محافظ آن Corning Gorilla Glass 4 بوده و با برخورداری از رزولوشن QHD (برابر 2560 × 1440 پیکسل) و تراکم پیکسلی حدود ppi 577 در نوع خود بی‌نظیر است. البته باید متذکر شد که سامسونگ قبلا گوشی Galaxy S5 LTE-A را با تراکم پیکسلی ppi 577 به طور اختصاصی برای بازار کره جنوبی عرضه کرده بود، ولی طبق اظهارات سخنگوی این کمپانی در سال گذشته، سامسونگ تمایلی برای عرضه جهانی این گوشی از خود نشان نداد.

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

اما سوالی که در رابطه با این تراکم پیکسلی بالا ذهن را درگیر می‌کند این است که آیا چشم انسان قادر است این تراکم بالا را تشخیص داده و در قیاس با تراکم‌های پایین‌تر، بین آنها تمایز قایل شود؟ سوال دیگر اینکه آیا رزولوشن بالاتر -- باتوجه به تاثیری که بر عمر باتری خواهد گذاشت -- ارزش به کارگیری را دارد؟

هم‌چنین سامسونگ مدعی شده درجه بالای درخشندگی صفحه نمایش این دو اسمارت‌فون -- که معادل 600 کاندلا بر متر مربع است -- موجب می‌شود که کاربر در فضای بیرون و زیر نور آفتاب بتواند به راحتی با گوشی کار کند.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6

یکی از تفاوت‌های آشکار این دو گوشی، انحنای صفحه نمایش Galaxy S6 edge به طرفین دستگاه است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. البته این انحنا به جز زیبایی، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ با قرار دادن دستگاه بر روی حالت شب (Night Mode) شاهد نور ملایمی هستیم که لبه صفحه نمایش را روشن کرده و ساعت را نشان می‌دهد. به علاوه نوتیفیکیشن‌های مربوط به ایمیل، پیامک و تماس‌ نیز در این قسمت قابل مشاهده هستند، به طوریکه حتی بیشتر متن پیام نیز در لبه گوشی به نمایش در می‌آید. یکی دیگر از کاربرد‌های جالب این قسمت به شکل زیر است: کاربر می‌تواند برای 5 نفر از مخاطبانش، 5 رنگ مختلف انتخاب کند. حال در صورتی که هر یک از این 5 مخاطب تماس گرفته یا پیامک دهند، لبه صفحه نمایش به رنگ آن مخاطب درمی‌آید. البته کاربرد این ویژگی زمانی خود را نشان می‌دهد که گوشی به شکل وارونه بر روی سطحی مثل میز قرار داشته باشد.

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

تصویر بالا: Samsung Galaxy S6 edge

سامسونگ برای حافظه داخلی S6 و S6 edge سه گزینه 32، 64 و 128 گیگابایتی را در نظر گرفته است؛ ولی برخلاف اکثر گوشی‌های سامسونگ این دو اسمارت‌فون فاقد اسلات کارت حافظه هستند. قاعدتا اختصاص حجم زیادی از حافظه داخلی به این دو گوشی به همین دلیل است. نکته قابل توجه درباره حافظه این دو دستگاه، استفاده سامسونگ از فناوری UFS 2.0 است که سرعت حافظه را افزایش خواهد داد. RAM هر دو دستگاه نیز 3 گیگابایتی و از نوع DDR4 است. گفتنی است با توجه به گرایش روزافزون کاربران به سمت ذخیره سازی ابری (cloud storage) سامسونگ در نظر دارد امکان استفاده از 115 گیگا بایت فضای Microsoft One Drive را به مدت دو سال برای کاربران رایگان کند.

Samsung Galaxy S6 and Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 و سامسونگ گلکسی اس 6 اج

باوجود اینکه اکثر رقبای سامسونگ (به جز اپل) از چیپست Snapdragon 810 کوالکوم استفاده می‌کنند و علی‌رغم همکاری چندین ساله بین سامسونگ و کوالکوم، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته در ابتدای سال جدید هر دو پرچمدار خود را با چیپست بومی خود به نام اکسی‌نوز 7420 تولید کند. این چیپست 8 هسته‌ای -- که اولین چیپست 14 نانومتری با پلتفرم 64 بیتی در دنیا محسوب می‌شود -- مشتمل بر 4 هسته پردازشی 1.5 گیگاهرتزی Cortex A53 و 4 هسته پردازشی 2.1 گیگاهرتزی Cortex A57 است. در گزارش اصلی سامسونگ، صحبتی از GPU این دو گوشی به میان نیامده، ولی سایت gsmarena پردازشگر گرافیکی این دو دستگاه را Mali-T760 اعلام کرده است.

در Galaxy S6 و S6 edge، دوربین اصلی و دوربین جلو به ترتیب از رزولوشن‌های 16 و 5 مگاپیکسل برخوردارند. لنز‌هایی به همراه دیافراگم با ضریب اف 1.9 و سنسور‌هایی با رزولوشن‌ بالا باعث بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده -- حتی در نور کم -- می‌شوند. بنابر گفته برخی از منابع سامسونگ این بار از سنسور‌های IMX240 سونی در دوربین اسمارت‌فون‌های خود کمک گرفته است. امکانات دیگر از قبیل تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا (HRD)، تثبیت تصویر نوری هوشمند (smart optical image stabilization) و تشخیص تعادل رنگ سفید، کار با دوربین این گوشی‌ها را بسیار جذاب‌تر و حرفه‌ای تر می‌کند. هم‌چنین با استفاده از فیچر راه‌اندازی سریع (quick launch) می‌توانید تنها با دابل کلیک بر روی دکمه home، ظرف 0.7 ثانیه به محیط دوربین وارد شوید. از دیگر نکات جالب دوربین فلش LED در پشت آن است که می‌تواند به عنوان سنسوری برای اندازه‌گیری ضربان قلب نیز به‌کار رود. البته لازم به ذکر است که دوربین پشت کمی از بدنه بیرون زده و ممکن است مورد پسند بعضی مشتریان قرار نگیرد.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

Samsung Galaxy S6 edge - سامسونگ گلکسی اس 6 اج

سیستم عامل هر دو دستگاه اندروید لالی‌پاپ است و در کنار آن شاهد وجود رابط کاربری بومی سامسونگ به نام TouchWiz نیز هستیم. نکته قابل تاملی که در قسمت نرم‌افزاری این دو گوشی به چشم می‌خورد، تغییر رویه سامسونگ در تحمیل کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرضِ خود به مشتریان است. البته سامسونگ تعداد محدودی از اپلیکیشن‌های خود را به صورت پیش‌فرض در این گوشی‌ها گنجانده، ازجمله Milk Music ، Milk Video و S Health که مشخصا در پاسخ به اپلیکیشن‌های iTunes Store و Apple Health تولید شده‌اند. درنهایت از S Vioce، دستیار صوتی سامسونگ، هم نباید غافل شد.

باتری این دو گوشی از نوع non-removable بوده و توسط کاربر قابل تعویض نیست. ظرفیت باتری‌های Galaxy S6 و S6 edge به ترتیب 2550 و 2600 میلی آمپر است. ظاهرا این باتری‌ها نسبت به باتری گلکسی اس 5 (با ظرفیت 2800 میلی آمپر) ضعیفتر به نظر می‌رسند، ولی سامسونگ مدعی شده کاهش ظرفیت این باتری‌ها نه تنها عمر آنها را کمتر نکرده، بلکه به دلیل وجود اندروید لالی‌پاپ و چیپست بومی Exynos، عمر باتری افزایش نیز داشته است. به‌علاوه باتری با ظرفیت کمتر و از نوع non-removable موجب شده تا ضخامت دستگاه نیز کاهش پیدا کند، به طوریکه Galaxy S6 و S6 edge به ترتیب با ضخامت‌های 6.8 و 7 میلی‌متر جزو اسمارت‌فون‌های باریک محسوب می‌شوند.

این دو دستگاه از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بهره برده و با تمام پَد‌های بی‌سیم موجود در بازار که از استاندارد‌های PMA و WPC پشتیبانی کنند، سازگار هستند. با شارژ بی‌سیم می‌توانید با نیم ساعت شارژ کردن، باتری را به 20 درصد شارژ برسانید. هم‌چنین شارژ کردن توسط شارژر سیمی نیز نسبت به Galaxy S5 بهتر شده به طوریکه تنها با 10 دقیقه شارژ کردن می‌توان به مدت 4 ساعت از گوشی استفاده کرد. البته سامسونگ دقیقا ذکر نکرده چه کاری با گوشی در این مدت می‌توان انجام داد، چون بسته به نوع کاری که از گوشی می‌کشید، میزان مصرف باتری متفاوت خواهد بود.

Samsung Galaxy S6 - سامسونگ گلکسی اس 6

به گفته سامسونگ، سرویس پرداخت موبایلی جدید این کمپانی به نام Samsung Pay در نیمه دوم سال جاری میلادی فعلا در کشور آمریکا بر روی این دو گوشی راه‌اندازی می‌شود. این سامانه با امکانات امنیتی سامسونگ ازجمله KNOX، اسکن اثر انگشت و tokenization (شیوه‌ای از رمزنگاری) محافظت شده و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده پرداخت‌های خود را انجام دهند. هم‌چنین Samsung Pay علاوه بر NFC با تکنولوژی جدید MST (انتقال ایمن مغناطیسی = Magnetic Secure Transmission) نیز سازگار است. ناگفته نماند که Samsung Pay می‌تواند رقیبی جدی برای Apple Pay به شمار رود.


محمد اکبری


محمد اکبری


محمد اکبری
محمد اکبری

جدیدترین محصولات

مقایسه
موبایل یاب
Sony Xperia C4 Dual

Sony Xperia C4 Dual

 
1,150,000 تومان
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 / HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - E5333, E5363, E5343
زمان مکالمه 13 ساعت زمان آماده‌باش 634 ساعت
دوربین 13 مگا پیکسل صفحه نمایش 16 میلیون رنگ
اندازه 150.3x77.4x7.9mm وزن 147 گرم
سایر امکانات GPSRadioMP3BluetoothWLANUSBTouchscreen
محمد اکبری

من به دنبال سایت جدید هستم و این سایت را به قیمت پایین می فروشم با قابلیت درامد زایی در قسمت نظرات مذاکره می کنیم

محمد اکبری


محمد اکبری
های بدهکار
آنا - ورزشی - 1  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:15 -  - 26599736


دبیر کل فدراسیون فوتبال در نامه ای به مهدی تاج خواستار اجرای احکام انضباطی بدهی های باشگاه ها شد. - به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، متن نامه به این شرح است: با توجه به برگزاری نشست های مشترک با جنابعالی و رییس کمیته انضباطی در خصوص دریافت مطالبات و بدهی های باشگاه های مختلف به فدراسیون فوتبال به پیوست آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی به حضورتان ارسال می شود. از آنجاییکه روند اجرا شده در چند سال گذشته نه ...


2 -  برگزاری اولین جلسه کمیته اجرایی منتخب AFC
آنا - ورزشی - 1  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:15 -  - 26599735


امروز بحرین میزبان اولین جلسه رسمی کمیته اجرایی منتخب کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. - به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که به تازگی طی برگزاری بیست و ششمین کنگره عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دوره فعالیت چهارساله 2019-2015 انتخاب شده بودند، امروز در جلسه ای رسمی با ریاست شیخ سلمان در شهر منامه گردهم آمدند. همچنین علی کفاشیان به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال ...


3 -  دهنوی بالاخره آبی شد
الف - ورزشی - 6  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:10 -  - 26599709


انگار همین دیروز بود که بین 2 باشگاه سپاهان وپرسپولیس برای جذب او درگیری ایجاد شد وبالاخره پرسپولیس بود که به خاطر رفاقت بیشتر علی دایی با او موفق به جذبش شد.به گزارش ورزش سه، دهنوی اهل مشهد بی شک یکی از هافبک های دفاعی خوب سالیان اخیر فوتبال ماست که گاهی اوقات استحکامش در ارائه بازی وانجام مصاف های فیزیکی انتقاد علی کریمی را هم برانگیخت.در بازی مورد اشاره دهنوی اولین بازیش با پیراهن پرسپولیس را برابر تراکتورسازی ...


4 -  شکست سنگین ذوب آهن مقابل فنرباغچه در یک دیدار تدارکاتی
دولت بهار - ورزشی - 9  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:07 -  - 26599704


تیم فوتبال ذوب آهن، عصر شنبه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه "بلو" کشور ترکیه در حضور 6 هزار تماشاگر، به مصاف تیم فنرباغچه رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 7 بر صفر مغلوب حریف قدرتمند ترک خود شد. در این دیدار نانی که به تازگی به عضویت تیم فنرباغچه در آمده در نیمه دوم برای تیم فنرباغچه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. فرناندو، میروسلاو، توپال، سوزا، توپوز و سوو دیگر گل های تیم فنرباغچه را در ...


5 -  آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
طرفداری - ورزشی - 9  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:07 -  - 26599683


6 -  ویدیو؛ ژاپن 4-3 آرژانتین (جام جهانی فوتبال ساحلی)
طرفداری - ورزشی - 9  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:07 -  - 26599682


7 -  میزبان به سنگال باخت/ شکست عمان از ایتالیا/ آرژانتین مغلوب ژاپن!
برنامه نود - ورزشی - 11  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 22:05 -  - 26599669


تیم ملی فوتبال ساحلی عمان در اولین بازی امروز رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی مقابل ایتالیا شکست خورد. به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، - میزبان بازی را سنگال باخت/ شکست عمان از ایتالیا/ ایران تنها آسیایی سربلند وب سایت رسمی برنامه نود- تیم ملی فوتبال ساحلی عمان در اولین بازی امروز رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی مقابل ایتالیا شکست خورد. به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، عمان و ایران و ژاپن نمایندگان قاره ...


8 -  عکس/ حضور ستاره های تیم ملی در محک
فرهنگ نیوز - ورزشی - 19  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:57 -  - 26599635


تعدادی از بازیکنان تیم ملی با حضور در موسسه خیریه محک قراردادی ارزشمند و معنوی با این موسسه امضا کردند. - به گزارش فرهنگ نیوز، جواد نکونام، کریم انصاریفرد، کاظم برجلو، هاشم بیک زاده و پژمان منتظری و فریدون زندی با حضور در موسسه محک بار دیگر لحظات شیرین و تاریخی برای کودکان آن ساختند. ملی پوشان فوتبال ایران بعد از بازی فوتبالدستی و ... با این کودکان در ادامه قراردادی به امضا رساندند که مفاد جالبی در آن ذکر شده بود.


9 -  دیوانگی های مسی و رونالدو/ از جمع کردن کلکسیون تا راه اندازی اپلیکیشن
برنامه نود - ورزشی - 21  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:55 -  - 26599610


همه علاقه مندان به فوتبال بدون شک می خواهند بدانند دو ستاره بزرگ این ورزش یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چه اموری فعالیت می کنند. - وبسایت رسمی برنامه نود - همه علاقه مندان به فوتبال بدون شک می خواهند بدانند دو ستاره بزرگ این ورزش یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چه اموری فعالیت می کنند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از خبرآنلاین ، همه البته کمابیش چیزهایی در این رابطه می دانند اما شاید نه به شکلی مدون.


10 -  نیکبخت:من هم می توانم مثل باجو،روماریو و ریوالدو تا 40سالگی بازی کنم!
برنامه نود - ورزشی - 26  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:50 -  - 26599599


علیرضا نیکبخت هنوز از بازی کردن خسته نشده و اصلاً سنش را هم برای بازی فوتبال زیاد نمی داند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از خبرآنلاین ، - وبسایت رسمی برنامه نود - علیرضا نیکبخت هنوز از بازی کردن خسته نشده و اصلاً سنش را هم برای بازی فوتبال زیاد نمی داند.به گزارش وبسایت نود و به نقل از خبرآنلاین ، نیکبخت در این رابطه می گوید: فعلاً با تیمی صحبت خاصی نکرده ام اما قصد بازی دارم. در حال حاضر خودم مرتب تمرین می کنم ...


11 -  ثبت قرارداد 3 بازیکن پرسپولیس
فردا نیوز - ورزشی - 26  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:50 -  - 26599594


سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کردند. - تسنیم: رضا نورمحمدی، هادی نوروزی و محمد رحمتی، بازیکن تیم امید پرسپولیس با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کردند.کاروان تیم پرسپولیس ساعت 7:30 فردا (یکشنبه) برای برپایی اردوی 10 روزه عازم ترکیه خواهد شد


12 -  منصوریان: سید جلال قرارداد دارد و می آید
دولت بهار - ورزشی - 29  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:47 -  - 26599589


به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز نفت تهران در حالی که با این پرسش خبرنگاران مبنی بر حضور سید جلال حسینی مواجه شد پاسخ کوتاهی داد: بله، قرارداد دارد و در تمرین شرکت خواهد کرد. سید جلال حسینی، مدافع ملی پوش سابق تیم های ملوان، سایپا، سپاهان، پرسپولیس و الاهلی قطر در این فصل از لیگ ستارگان خارج شد و به فوتبال ایران بازگشته است. او در ابتدا قصد داشت بعد از مذاکره با مسوولان پرسپولیس ...


13 -  دیوانگی های مسـی و رونـالدو/ از جمع کردن کلکسیون تا راه اندازی اپلیکیشن
بعلاوه یک - ورزشی - 28  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:48 -  - 26599587


همه علاقه مندان به فوتبال بدون شک می خواهند بدانند دو ستاره بزرگ این ورزش یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چه اموری فعالیت می کنند. - کد خبر: 110670 تعداد بازدید خبر: 3 تاریخ انتشار: 20 تیر 1394 - 09:42 ب.ظ همه البته کمابیش چیزهایی در این رابطه می دانند اما شاید نه به شکلی مدون. مجله دیجیتال مارکا پلاس گزارشی را منتشر کرده و در آن علاوه بر نام بردن از علایق لوکس این دو پدیده نوشته است هر کدام چطور عطش شان برای آن را ...


14 -  ارزشمندترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران در محک امضا شد+تصویر
آنا - ورزشی - 30  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:46 -  - 26599555


جواد نکونام، فریدون زندی، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده وکاظم برجلو بازیکنان فوتبال ایران امروزبا ارزش ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را امضا کردند . - به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،این اولین باری نبود که نکونام، زندی و برجلو برای دیدار با کودکان مبتلا به سرطان در محک حاضر می شدند. همین دوماه پیش بود که زندی برای ملاقات با کودکان به محک آمده بود. نکونام هم بارهابه محک آمده و کاپیتان تیم کودکان ...


15 -  سیدجلال اهل این نیست که زیر قولش بزند | او باید امروز به تمرین می آمد | روی قول حسینی حساب کرده ایم
پارس فوتبال - ورزشی - 31  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:45 -  - 26599549


حسینی به ما قول داده و ما روی قولش حساب کرده ایم. - به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام" ؛ علیرضا منصوریان درباره وضعیت سید جلال حسینی با نفت اظهار داشت: سید جلال باید ساعت 6 امروز به تمرین آمد اما نیامد.البته فردا می آید و اصلا جای نگرانی نیست. او اهل این نیست که زیر قولش بزند. وی افزود: حسینی به ما قول داده و ما روی قولش حساب کرده ایم.ما با او قرارداد داریم و اطمینان داشته باشید به تمرین ما می آید.


16 -  توافق نهایی بهشتی با مسولان ملوان
پارس فوتبال - ورزشی - 31  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:45 -  - 26599546


متقاضی خرید مالکیت باشگاه ملوان انزلی با مسولان برای پذیرش مالکیت این باشگاه به توافق نهایی رسیدند. - به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام" ؛ عصر امروز وکیل داریوش بهشتی با احمد دنیا مالی؛ رییس مجمع ملوان گفت و گو کردند و قرار شد که بهشتی فعالیتش را به عنوان مالک باشگاه ملوان آغاز کند. به همین دلیل بهشتی راهی انزلی شد تا مراحل نهایی انتقال مالکیت باشگاه را انجام دهد.


17 -  نه تنها در پرسپولیس، بلکه در هیچ تیم ایرانی بازی نمی کنم | به نکونام مشورتی برای حضور در الشحانیه ندادم | 6 سال است رسانه ها را نمی بینم چون با اسم من بازی می کنند
پارس فوتبال - ورزشی - 36  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:40 -  - 26599535


اگر یک روز خواستم که در لیگ ایران به میدان بروم، آن وقت تازه می نشینم فکر می کنم که می خواهم برای کدام تیم به میدان بروم. - نه تنها در پرسپولیس، بلکه در هیچ تیم ایرانی بازی نمی کنم هافبک فصل الشحانیه قطر گفت: اگر یک روز خواستم که در لیگ ایران به میدان بروم، آن وقت تازه می نشینم فکر می کنم که می خواهم برای کدام تیم به میدان بروم. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام" ؛ مسعود شجاعی در رابطه با شایعات ...


18 -  مسلمان مجبور بود به استقلال برود | او یک پرسپولیسی اصیل است | محال بود محسن به استقلال برود
پارس فوتبال - ورزشی - 36  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:40 -  - 26599531


این تصمیم باشگاه ذوب آهن بود که محسن راهی باشگاه استقلال شود و خودش تقصیری نداشت. - به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام" ؛ پیام صادقیان درباره پیوستن محسن مسلمان به تیم پرسپولیس اظهار داشت: من باید از مسلمان دفاع کنم.او در این چند وقت خیلی تحت فشار بود اما قسم می خورم که محسن پرسپولیسی است. وی درباره اینکه محسن مسلمان در نیم فصل گذشته به استقلال نزدیک شده بود گفت: محسن مجبور بود به استقلال برود.


19 -  

شکست سنگین هفت بر صفر ذوب آهن مقابل فنرباغچه


پارس فوتبال - ورزشی - 36  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:40 -  - 26599528


تیم ذوب آهن در یک بازی تدارکاتی مقابل فنرباغچه شکست خورد. - به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام" ؛ ذوب آهن که در ترکیه اردو زده است؛امشب در برابر فنرباغچه قرار گرفت و در نیمه اول سه بر صفر مغلوب شد. فرناندو 5،میروسلاو استوچ 20 و مهمت توپال 33 برای فنر در این بازی گل زدند. در نیمه دوم هم گلزنی ترک ها ادامه یافت و فنریاغچه با گل های دقایق 64، 74، 79 و 87 تعداد گل های خود را به هفت رساند. به این ترتیب ذوب ...


20 -  وقتی اعتماد به نفس نیکبخت بالا می رود/من هم می توانم مثل باجو،روماریو و ریوالدو تا 40سالگی بازی کنم!
بعلاوه یک - ورزشی - 38  دقیقه پیش - شنبه 20 تیر 1394، ساعت 21:38 -  - 26599518


علیرضا نیکبخت هنوز از بازی کردن خسته نشده و اصلاً سنش را هم برای بازی فوتبال زیاد نمی داند. - کد خبر: 110669 تعداد بازدید خبر: 4 تاریخ انتشار: 20 تیر 1394 - 09:31 ب.ظ نیکبخت در این رابطه می گوید: فعلاً با تیمی صحبت خاصی نکرده ام اما قصد بازی دارم. در حال حاضر خودم مرتب تمرین می کنم تا اگر با تیمی به توافق رسیدم، کارم را شروع کنم. بازیکن سابق سرخابی ها ادامه می دهد: من 35 سال سن دارم و فکر می کنم سن فقط یک عدد است، از سوی دیگر ...

محمد اکبری