ورزش سلامتی نشاط ورزش باعث پیشرفت می شود ورزش اخبار ها همه اینجاست

ورزش اخبارفقط با ما ورزش ورزش ورزش

این وبلاگ تمام اخبار را به صورت سریع به شما ارائه می دهد ورزش سلامتی و نشاط شعارماستبا ورزش به سلامتی می رسید ورزش ورزش ورزش همه این جاست'''ورزش!!!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
برترین ها - محمدرضا مرتضایی: این روزها نمایشگاه MWC 2017 در حال برگزاری است و شرکت نوکیا نیز از سه گوشی هوشمند جدید خود از جمله نسخه به روز شده مدل 3310 رونمایی کرده است. موتورولا نیز  دو گوشی ارزان قیمت به نام های G5 و G5 پلاس را با خود به این نمایشگاه آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین گوشی های رونمایی شده در این نمایشگاه در ادامه با ما همراه باشید.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)

MWC 2017 یا کنگره جهانی موبایل در واقع بزرگترین نمایشگاه گوشی محسوب می شود که هر سال در تاریخ 27 فوریه تا 2 مارس برگزار می شود.

در خلال نمایشگاه امسال، بسیاری از پرچمداران برندهای معروف مثل هوآوی P10، سونی اکسپریا X2 و LG G6 رونمایی شدند؛ اما این نمایشگاه فقط مربوط به گوشی ها نیست و در آن شاهد رونمایی از برخی ساعت های هوشمند جدید و تبلت و لپتاپ های جدید نیز هستیم. 
 
ال جی در MWC 2017
 

LG G6

G6 احتمالاً مهم ترین گوشی ال جی در این نمایشگاه محسوب می شود که با ابتکاراتی که در آن به کار رفته است عنوان سخت ترین گوشی هوشمند را احتمالا از آن خود خواهد کرد. ال جی G6 اولین گوشی معروف و پرچمداری بود که در نمایشگاه امسال رونمایی شد. اثری از حالت ماژولار در آن دیده نمی شود و به جای آن این گوشی از یک طراحی بسیار زیبا و تمام صفحه استفاده کرده است. در گوشی جدید ال جی از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با نرخ 18:9 و فناوری فول ویژن QHD+ استفاده شده است.طراحی این گوشی بدان معنا نیست که با یک باتری کوچک در زیر قاب گوشی مواجهیم بلکه از یک باتری بزرگ با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت در آن استفاده شده است. در این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی و دو دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب آن به کار گرفته شده است.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)

ال جی G6 اولین محصول مشترک حاصل از همکاری ال جی و دالبی است و به همین خاطر بهترین نوع از فناوری پیشرفته HDR موجود در بازار را در این گوشی مشاهده می کنیم. لازم به ذکر است، ال جی G6 توسط چیپ اسنپدراگون 821 پشتیبانی می شود.
 


LG X power2

ال جی در خلال این نمایشگاه از دیگر محصول خود یعنی LG X power2 نیز رونمایی کرد؛ مسئولین ال جی مدعی هستند این گوشی قادر است دو روز شارژ باتری داشته باشد و این به خاطر تجهیز آن با باتری 4500 میلی امپر ساعتی است. کارشناسان ما طراحی این گوشی را مناسب ارزیابی کردند اما از نظر قدرت و دیگر مشخصات آن از جمله وضوح تصویر و حافظه داخلی کم، آن را گوشی بالارده ای نمی دانند. با این حال باید به این نکته اشاره کرد که در این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده شده است.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


سونی در MWC 2017

سونی از چهار محصول خود در نمایشگاه امسال رونمایی کرد و تمرکزش بر روی توسعه برند XZ  و ارتقا آنها به مدل های پرمویم با آپشن های متفاوت بوده است و البته نیم نگاهی نیز به تولید گوشی های خوش قیمت مدل XA داشته است.

سونی اکسپریا XZ پرمیوم، در واقع پرچمدار جدید سونی محسوب می شود و با ابتکارات جالبی در صفحه نمایش پا به عرصه رقابت در بازار گوشی های هوشمند گذاشته است. البته هنوز قیمت این گوشی های بالارده زیبای سونی اعلام نشده است و باید منتظر اعلام رسمی قیمت های این گوشی ها باشیم.  مدل XZ پرمیوم از صفحه نمایش 4k بهره می برد و از یک چیپ اسنپدراگون 835 در آن نیز استفاده شده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ است که از فناوری HDR نیز در آن استفاده شده است. نسخه اندروید این گوشی 7.1.1 است و به گفته مسئولین سونی این گوشی ضد آب نیز می باشد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)

سونی اکسپریا XZs

سونی اکسپریا XZs یک گوشی ناشناخته محسوب می شود.این مدل، پرچمدار سونی محسوب نمی شود اما در عین حال نیز نمی توان ان را در ردیف گوشی های میان رده قرار داد. این مدل از گوشی های XZ کوچکتر است و در مقابل پرچمدار سونی مشخصات فنی پایینتری دارد. در این گوشی از اسنپدراگون 820 به جای اسنپدراگون 835 استفاده شده است. صفحه آن فول HD با اندازه 5.2 اینچی است و دوربین آن نیز 19 مگاپیکسلی است و همین امر بر قیمت آن قطعا می افزاید.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
سونی اکسپریا XA1/Ultra

این گوشی برای نسل جوان طراحی شده است. صفحه آن 6 اینچی است که آن را در تقریبا به یک فبلت تبدیل کرده است. این گوشی از یک دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد. فناوری به کار رفته در این گوشی در سال 2015 توسط سونی مورد استفاده قرار گرفته بود و به همین خاطر این گوشی در زمره گوشی های میان رده قرار می گیرد.
 
صفحه این گوشی 1080 پیکسلی است و از 3 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که بدین معناست که به این زودی ها پیغام کمبود حافظه را مشاهده نخواهید کرد.

سونی اکسپریا XA1 Ultra تقریبا مشابه نمونه قبلی است با این تفاوت که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده شده است که برای عاشقان سلفی یک گزینه مناسب محسوب می شود.هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی به بازار ایالات متحده و انگلستان وارد خواهد شد اما به زودی این موضوع به اضافه قیمت آن از جانب مسئولین سونی اعلام خواهد شد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

نمایش سامسونگ گلکسی 8

پرچمدار جدید سامسونگ به عنوان یکی از ستاره های این نمایشگاه به شمار می رفت اما سامسونگ تایید کرد که از این گوشی در نمایشگاه امسال رونمایی نخواهد کرد و این بدان معناست که گلکسی S8 اج را نیز در این نمایشگاه نخواهیم دید.

اما سامسونگ همچنان علاقه مند بود تا گلکسی S8 به عنوان ستاره این نمایشگاه به حساب بیاید و از این حیث،طی یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرد که این مدل قطعا پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود. در ویدئویی که در این مراسم در مورد گلکسی S8 پخش، سامسونگ اعلام کرد که مراسم رونمایی از این گوشی در تاریه 29 مارس به طور همزمان در نیویورک و لندن انجام خواهد شد.

از تصاویری که در این تیزر تبلیغاتی از طراحی گلکسی s8 مشخص شد، این موضوع مشخص است که سامسونگ از طراحی جدیدی در این گوشی استفاده کرده است.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
سامسونگ گلکسی تب S3
 
با نگاهی به تبلت گلکسی تب S3 در می یابیم که این دستگاه نمونه به روز شده ای از محصولات قبلی سامسونگ به حساب می آید. وزن این تبلت 429 گرم و قطر آن 6 میلی متر است.  این تبلت از32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و از USB نوع C در آن استفاده شده است؛ صفحه نمایش آن 9.7 اینچی است که متاسفانه AMOLED در آن به کار نرفته است اما خوشبختانه وضوح تصویر 2048 در 1536 با مشخصات QXGA خبر خوبی برای علاقه مندان به این محصول خواهد بود. بدون شک، کاربران این تبلت از اینکه می توانند از قلم نوری S-pen در این تبلت استفاده کنند، خوشحال خواهند شد. این قلم نوری بسیار شبیه مدادهای استدلر نوستالژیک است.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
سامسونگ گلکسی بوک

سامسونگ همچنین در این نمایشگاه از لپتاپ 2 در 1 خود موسوم به گلکسی بوک رونمایی کرد. این محصول در واقع یک به روزسانی از تب پرو S محسوب می شود که سامسونگ با ایجاد تغییراتی مبتکرانه قصد دارد با سرفیس بوک های مایکروسافت رقابت کند. گلکسی بوک سامسونگ در دو سایز 1.06 اینچی(با پردازنده دو هسته ای اینتل 2.6 گیگاهرتزی) و 12 اینچی (با پردازنده دو هسته ایCore i5 اینتل با سرعت 3.1 گیگاهرتز)  عرضه خواهد شد. 
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


هوآوی در نمایشگاه MWC 2017

طبق انتظار از هوآوی p10 و هوآوی p10 پلاس در نمایشگاه mwc 2017 رونمایی شد. هواوی P10 پرچمدار جدید هواوی محسوب می شود که به نظر می رسد شانس چندانی برای رقابت با دیگر پرچمداران مطرح بازار نداشته باشد چرا که اگر شما در حال حاضر هوآوی P9 داشته باشید و یک P10 را به دست بگیرید تفاوت چندانی با یکدیگر احساس نخواهید کرد.

در طراحی آن خلاقیت هایی به کار رفته است که به زیبایی این گوشی افزوده است. انحناهای p9 را در این گوشی نمیبینیم و به هیمن علت بسیار خوش دست تر از p9 محسوب می شود.همچنین یک سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی به کار رفته است. مشخصات داخلی این گوشی بسیار قدرتمند است چرا که از پردازنده کایرین 960 در ان استفاده شده است و دوربین ان نیز تقویت شده و از یک دوربین 12 مگاپیکسلی رنگی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی مونوکروم در آن استفاده شده است. 
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
ساعت هوآوی 2 / کلاسیک

هوآوی در این نمایشگاه از دو ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کرد.واچ 2 با سنسورهای قابل توجه و باتری ارتقا یافته ای عرضه شده اما طراحی آن چندان جالب به نظر نمی رسد و این به علت تمرکز بر اسپورت بودن این ساعت است.در این ساعت از امکاناتی مثل GPS، پایش ضربان قلب استفاده شده است و ضدآب و ضد گرد و غبار است.

اگر به دنبال ساعتی با طراحی بهتر هستید، پیشنهاد می شود به سراغ مدل کلاسیک این ساعت بروید.

هر دوی این ساعتها از اندروید ویر 2.0 استفاده می کنند و از دستیار گوگل و NFC در آن استفاده شده است.
 
نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


ZTE در نمایشگاه MWC 2017

بدون شک تاج نمایشگاه امسال گوشی گیگابیت ZTE است. در پیش نمایشی که از این گوشی پخش شد از این گوشی به عنوان سریع ترین گوشی جهان یاد شد. گفته می شود این گوشی قادر است با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه به دانلود بپردازد و سرعتش ده برابر سرعت گوشی های فعلی بازار است و این به خاطر استفاده از  فناوری 5G در این گوشی است. و این گوشی به عنوان اولین قدم ZTE در دنیای گوشی ها در استفاده از فناوری 5G در آنها به شمار می رود.

این گوشی در حال حاضر یک نمونه اولیه به شمار می رود و هنوز به تولید انبوه نرسیده است اما شواهد نشان می دهد که این شرکت توانایی انجام این کار را دارد. تا نمایشگاه بعدی می توانید صبر کنید تا از مزایای این فناوری جدید مطلع شوید.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
ZTE Blade V8 Mini/Lite

ZTE جدای از رونمایی از محصولی که هنوز وجود ندارد، به رونمایی از دو محصولی که در حال حاضر تولید شده اند نیز پرداخت.

ZTE Blade V8 Mini  از اندروید نوقا استفاده می کند و از یک صفحه نمایش ارزان قیمت فول HD نیز در آن استفاده شده است.این گوشی را نمی توان در زمره گوشی های قدرتمند بازار به حساب آورد اما وضوح تصویر آن را می توان قابل قبول دانست چرا که 1080 پیکسل است. این گوشی سعی دارد با موتو G5 موتورلا رقابت کند  و بسیار سبک تر از مدل ZTE Blade V8 Pro محسوب می شود.

نسخه سبک وزن دیگر ZTE نیز مدل ZTE Blade V8 Lite محسوب می شود که از یک لنز دوربین دوگانه و صفحه ای فول HD بهره می برد اما مشخصاتش به خوبی ZTE Blade V8 Mini نیست.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


موتورولا و لنوو در نمایشگاه MWC 2017

این روزها موتورولا تحت برند لنوو روزگار خوشی را سپری می کند و توانسته با افزایش دادن بودجه تولید گوشی هایش، محصولات در خور و رده بالای و خوش قیمتی مثل موتو Z را به بازار عرضه کند.

بر طبق اعلام مسئولین موتورولا، گوشی های موتو G5 و موتو G5 پلاس دو گوشی ارزان قیمت با ویژگی هایی تقریبا رده بالا هستند که در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی در ماه مارس سال جاری عرضه خواهند شد؛ طبق آخرین اخبار دریافتی از شرکت موتورولا، گوشی موتو G5 با قیمت 199 یورو و موتو G5 پلاس نیز با قیمت 229 یورو روانه بازار خواهند شد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
موتو G5 پلاس

 این دو گوشی از بدنه ای فلزی بهره می برند و در انها از حسگر اثر انگشت و یک صفحه نمایش فول HD استفاده شده است؛ نسخه اندروید به کار رفته در این گوشی ها 7 است.

هر دوی این گوشی ها مجهز به فناوری دستیار گوگل هستند که آنها را به ارزان ترین گوشی موجود در بازار بدل کرده که از دستیار گوگل استفاده می کنند.اگر علاقه مند به استفاده از ویژگی پرداخت اندرویدی هستید، باید گوشی G5 پلاس را انتخاب نمایید چرا که G5 از فناوری NFC پشتیبانی نمی کند. در کمال شگفتی، موتورولا اعلام کرده که این دو گوشی به زودی سرویس صوتی الکسای آمازون را نیز پشتیبانی خواهند کرد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
لنوو تب 4

لنوو نیز در این نمایشگاه از تبلت تب 4 خود رونمایی کرد. قیمت این تبت چندان با مشخصات آن تناسبی ندارد اما طراحی درجه 1 آن، چشم هر کاربری را به خود جلب می کند. تب 4 و 8 و 10 همگی از پردازنده هشت هسته ای کوالکام MSM8917 استفاده می کنند و از صفحه نمایش 1280*800 و 2 گیگابایت حافظه در آنها استفاده شده است.مدل های پلاس این تبلت از اسنپدراگون 625 استفاده می کنند. 
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


نوکیا در نمایشگاه MWC 2017

نوکیا 6

بله درست متوجه شدید، بازگشت مجدد نوکیا! بخش گوشی این برند معروف و قدیمی دنیا گوشی ها به HMD واگذار شده و این شرکت در نمایشگاه امسال سه گوشی جدید را به دوستدارن خود معرفی کرد. همه این گوشی ها در سه ماهه دوم سال جاری به بازار عرضه خواهند شد که زمانی بین ماه های آوریل و ژوئن خواهد بود اما به نظر می رسد هرچه به این ماه ها نزدیک تر شویم، زمان های دقیق رونمایی و مکان رونمایی به طور دقیق تری اعلام شوند.

این کمپانی در حال حاضر، نوکیا 6 را در بازار چین عرضه  کرده است و به نظر می رسد نوکیا 6 نسبت به نوکیا 5 و نوکیا 3 از اقبال بیشتر کاربران برخوردار خواهد شد.

هر سه مدل گوشی های جدید نوکیا ارزان قیمت هستند و با طراحی زیبا و ویژگی های خوبی که دارند، چشم هر خریداری را به خود جلب خواهند کرد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)

نوکیا 6 بهترین گوشی در بین این سه گوشی محسوب می شود؛ این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول HD  با اسنپدراگون 430 و 3 گیگابایت رم  استفاده خواهد کرد و از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو و یک اسکنر اثر انگشت و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این مشخصات، در واقع مشخصات یک گوشی بالارده محسوب نمی شوند اما قیمت این گوشی نیز در سطح گوشی های پرچمدار نیست چرا که تنها 229 یورو قیمت دارد.
 
نوکیا 5

نوکیا 5 حد وسط امکانات در بین این سه گوشی را در اختیار دارد چرا که امکاناتی کمتر از نوکیا 6 و بیشتر از نوکیا 3 در آن به کار رفته است.

این گوشی از صفحه نمایش 5.2 اینچی با صفحه نمایش HD و اسنپدراگون 430 و 2 گیگابایت رم تجهیز شده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد و همچنین از اسکنر اثر انگشت و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در آن استفاده شده است. 
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
نوکیا 3

نوکیا 3 در واقع ساده ترین گوشی در بین این گوشی ها محسوب می شود که پایین ترین امکانات را در بین این سه گوشی دارد و البته پایین ترین قیمت را نیز در بین این سه گوشی به خود اختصاص داده است. در این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی HD استفاده شده است و یک پردازنده مدیاتک هشت هسته ای و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در آن به کار رفته است. دوربین پشت و جلوی این گوشی 8 مگاپیکسلی است و از یک باتری 2650 میلی امپری در آن استفاده شده است.

این گوشی از اسکنر اثر انگشت برخوردار نیست اما از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و هر فردی را با هر بودجه ای قادر می سازد تا توانایی خرید این گوشی را داشته باشد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 
نوکیا 3310

آخرین گوشی که در این نمایشگاه از نوکیا معرفی شد، 3310 نام دارد. گوشی 3310 اصلی حدود 17 سال قبل به بازار عرضه شد اما خاطره آن گوشی نوستالژیک همچنان باقی است و نوکیا با بازطراحی آن، یک بار دیگر دوستداران آن گوشی خاطره انگیز را خوشحال کرد.

شما در این گوشی اثری از صفحه لمسی یا سیستم عامل اندروید یا ویندوز و یا دوربین   نخواهید دید.

قیمت این گوشی حدود 40 یورو تخمین زده شده است و طراحی این گوشی سبک و نازک، طوری است که به سادگی در هر جیبی جا می شود.

از دیگر امکانات این گوشی می توان به جم هدفون، و یک پورت میکرو USB در بالای آن اشاره کرد که برای شارژ آن نیز به کار می رود. همچنین یک اسلات میکروSD در قسمت پایین گوشی قرار دارد که قادر است از کارت حافظه هایی تا ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی کند.

گوشی جدید 3310 در چهار رنگ به بازار عرضه می شود: آبی، خاکستری،زرد کم رنگ، و قرمز
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
 


بلک بری در نمایشگاه MWC 2017

بلک بری keyOne

بلک بری در نمایشگاه امسال حضور پرفروغی را تجربه نکرد اما این سازنده گوشی که عمده تمرکزش بر روی ساخت گوشی های اقتصادی است با گوشی جدید خود به نام بلک بری keyone پا به این نمایشگاه گذاشت. این گوشی از اسم عجیب و طراحی عجیب تری برخوردار بود و در کل کمی عجیب به نظر می رسید.صفحه کلیدی فیزیکی تنها بخش کمی از طرفداران را که خواهان زنده شدن نوستالژی های قدیم خود بودند را خوشحال کرد ولی گوشی های اندرویدی بهتری در نمایشگاه وجود داشتند و همین امر باعث عدم اقبال به این گوشی شد.
 
 نمایشگاه MWC 2017؛ رونمایی از جدید ترین گوشی های هوشمند در نمایشگاه بارسلون(مرتضایی)
محمد اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی